Decydując się na prowadzenie własnej działalności, musimy zapoznać się z wieloma czynnikami mającymi wpływ na prawidłowe funkcjonowanie firmy. Należą do nich choćby podstawy księgowości i kadr oraz zarządzanie zespołem pracowników. W małej firmie zarządzanie jest proste, każdy wie, co ma robić, z kim i o czym rozmawiać, aby jak najlepiej załatwić odpowiednią sprawę. Problem zaczyna się w dużych przedsiębiorstwach, gdzie występuje podział na szczeble organizacji. Tu z pomocą przychodzi Zbigniew Karapuda psycholog społeczny pomagający ułożyć właściwe relacje dotyczące zarządzania w firmie. Swojej pracy - zleceniu, które otrzyma, poświęca cały swój czas - uznaje indywidualne podejście do klienta. Jego celem jest pomoc wyjściu firmy z kryzysu. Po dokładnej analizie sytuacji firmy, powołuje zespół specjalistów różnych specjalizacji mający doprowadzić do właściwego funkcjonowania odpowiedniego działu firmy. Zbigniew Karapuda zarządza firmą w czasie kryzysu i daje jej nowe możliwości rozwoju na rynku.

Duży wybór dobrych kierunków
Studia podyplomowe to jedna z popularnych ofert naszej uczelni - obok studiów stacjonarnych i zaocznych. Obecnie prowadzimy kursy z różnych specjalizacji i na różnych kierunkach - począwszy od popularnych (np. peda...